וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: אילן פיבקו עולה בלהבות

האדריכל אילן פיבקו מככב בקמפיין של מרכז העיצוב החדש One design center, שבו הוא שורף, שובר ומנסר רהיטים בזויים. על הדרך הוא גם הסביר לנו מה זה "סטארקיטקט"

אבי כהן

אחרי שהשפים יצאו מהמטבח המסוגר והלוהט שלהם לקדמת הבמה, כנראה שהגיע תורם של האדריכלים. האדריכל אילן פיבקו, שברזומה שלו תכנון פרויקטים יוקרתיים - ביניהם "מגדל הגן" בר"ג, שכונת הווילות "וילה נובל" בראשל"צ ובית הצדף המרהיב ביפו – לצד קמפיין פרסומת שעשה בעבר לחברת קרמיקה - הוסיף היום (חמישי) פרסומת נוספת לקו"ח, הפעם למרכז חדש לעיצוב הבית בשם One Design Center. כשפגשנו אותו על סט הצילומים, הוא סיפר שכבר מזהים אותו ברחוב וציין שבעולם מכנים את התופעה "סטארקיטקט" (היבריד לשוני של המילים "סטאר" ו"ארכיטקט").

המרכז החדש אותו הוא מפרסם, שייפתח באמצע ספטמבר בראשל"צ, יכלול למעלה מ-40 חנויות שונות, החל ממטבחי יוקרה וכלים סניטריים, דרך חדרי שינה וגופי תאורה וכלה בפתרונות ''בית חכם''. הייחוד של המרכז, לדבריו, הוא ליווי צמוד של מעצב פנים בתהליך הרכישה. מלבד השופינג במקום, הלקוחות יוכלו לספוג קצת קולטורה בגלריה שתציג תערוכות ייחודיות של מעצבים מהשורה הראשונה בארץ. בפרסומת עצמה פיבקו שורף, שובר והורס בלי הכרה, רהיטים מצועצעים שלא ראויים להתקיים מבחינתו, כשהסלוגן שמלווה את הוונדליזם הזה הוא: "זה מה שקורה כשהולכים לקנות בלי מעצב".

One design center. רחוב האצ"ל 53, מערב ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully