וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר האהבה: סלין דיון מוכרת את האחוזה בפלורידה

ימים קשים עוברים על דיוות הפופ סלין דיון. בשל מצבו הבריאותי של בעלה וסוכנה האישי, היא מבטלת את סיבוב ההופעות ומוכרת את אחוזת הענק המפוארת, הכוללת פארק מים עצום ומבנה עיסויים צמוד

קריינות: סיגל סריוס; עריכת וידאו: רן צימט

דיוות הפופ, סלין דיון הודיעה בחודש שעבר שהיא מקפיאה את פעילותה המוסיקלית ואת סיבוב ההופעות המתוכנן לה בלאס וגאס וברחבי אסיה. דיון שמתחזקת עדת מעריצים מכובדת מסביב לעולם מזה ארבעה עשורים, עוברת תקופה קשה בחייה המאלצת אותה לעשות פאוזה בקריירה היציבה שבנתה לה. בעלה ומנהלה האישי רנה אנג'ליל, שחלה לפני מספר שנים בסרטן הגרון עבר בדצמבר האחרון ניתוח להסרת הגידול ומאז, הוא נמצא במאבק מתמיד להתאוששות. דיון החליטה לתמוך בו מקרוב ולסעוד את בו זוגה יחד עם צוות הרופאים המקצועי שצמוד אליהם.

לדיון ואנג'ליל מספר נכסים גדולים המשמשים אותם בתקופות שונות בחיים. המפורסם שבהם שוכן בג'ופיטר איילנד שבפלורידה (בין הערים העשירות בארה"ב), והוא נחשב לנכס היקר ביותר שבני הזוג מחזיקים, כשמעונם הקבוע שוכן בקוויבק שבקנדה. בימים שבהם בני המשפחה לא מרבים לבלות באחוזת החלומות הזו, החליטו הפאוור קאפל להוציאו למכירה, וכל המרבה במחיר הרי זה משובח. סבירות שהקשר בין בריאותו המתדרדרת של רנה, עצירת טור ההופעות ומכירת הבית, קשורים זה בזה והשיקול הכלכלי נכנס ללופ המצב הרגיש. בחשבון הפייסבוק כתבה הכוכבת האהודה למיליוני מעריציה "אני רוצה להקדיש את כל כוחי והאנרגיה שלי לריפויו של בעלי, וכדי לעשות זאת, חשוב לי להקדיש את הזמן הזה לו ולילדנו. אני גם רוצה להתנצל בפני כל המעריצים שלי על חוסר הנוחות ואני מודה להם מקרב לב על אהבתם ותמיכם".

האחוזה שנראית כמו אתר ריזורטים טרופי, נבנתה ב-2010 בהתאמה מושלמת לפנטזיות של הבעלים. הנכס חולש על 5.5 דונם והוא כולל מבנה מגורים, בית הארחה עם 4 חדרי שינה, מגרש טניס ובית חוף קטן עם חדרי עיסויים. האחוזה מוקפת ב-3 בריכות, פארק מים וגשרים לנוחות המשתמשים. יש אפילו מתחם ישיבה צף מעל אחת הבריכות ובמרכזה אח אבנים לימים הקרירים, שמאפשר להתחמם מאש גלויה. בבית המגורים 5 חדרי שינה, 5 חדרי רחצה וסוויטת הורים עם חדר הלבשה עצום שמשרת את מאות הלוקים המפונפנים של בעלת הבית.

דיון ואנג'ליל מכירים עשרות שנים. המפגש הראשון התרחש כשהיא הייתה ילדה קנדית בת 12 עם קול כובש והוא, סוכן מוסיקאלי בן 38. אמה של סלין ביקשה את רנה להיות לסוכנה האישי של הקטנה המוכשרת, ותוך מספר שנים של עבודה משותפת התפתח הקשר המקצועי ביניהם לרומנטי. הפער הגדול, של 26 שנים המפרידות בין סלין לרנה לא מנעו מהשניים להקים משפחה עם שלושה ילדים, ובמקביל לנהל חיים משותפים ויציבים באור הבוהק והמסנוור של הזרקורים ופלאשים הצלמים. הם נחשבים לאחד הזוגות החזקים בסצנת הפופ, כשסלין מוגדרת כאחת הזמרות המצליחות בעולם. מדורי הרכילות לא ממש רוו נחת מבני הזוג שהצליחו לשמור בקנאות על פרטיותם, ללא פיקנטריה צהובה של בגידות או פרידות. נאמנותם הגדולה של סלין ורנה אף באה לידי ביטוי בכל סיום הופעה, עת הדיווה המהפנטת שולחת נשיקה על הבמה, המכוונת ישירות לאהובה (גם כשהוא לא נמצא בסביבה).

עד היום, דיון הוציאה 14 אלבומים בצרפתית ו-11 באנגלית. קולה הייחודי מזוהה עם פסקולים של סרטים רבים בהם לקחה חלק ביניהם, "היפה והחיה", "טיטאניק" ו"נדודי שינה בסיאטל". האלבום האחרון עליו שקדה במהלך 6 שנים, יצא בדיוק בשנה שעברה (ספטמבר 2013), והוא נקרא Loved Me Back To Life, סגנונה המוכר חוזר על עצמו גם באלבום זה למעט הטוויסטים המעודכנים שבאים לידי ביטוי בעיבודים המוסיקאליים של הכלים הנילווים.

נכון להיום, דיון מציעה למכירה את האוצר הנדלנ"י שבג'ופיטר איילנד ב-62 מיליון דולר. נשמע לכם סכום אסטרונומי? מדובר במחיר מוזל של 10 מיליון מהמחיר המקורי.

עוד בתים נוצצים של הכוכבים הגדולים:
הכתובת החדשה של קים קרדשיאן וקנייה ווסט
וילת החיוכים של רובין וויליאמס
פריס הילטון עם בגד ים קטנטן ובית נופש גדול

הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
5.5 דונם שנראים כמו אתר ריזורט טרופי/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
שנים ארוכות של זוגיות יציבה - סלין ורנה/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
באחת הבריכות פינת ישיבה צפה ובמרכזה אח/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
מטבח עצום עם חלונות פנורמיים החוצה/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
עוד מטבח ששייך לבית האורחים/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
ריהוט בהיר שמשתלב יופי עם הנוף שבחוץ/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
פינת אוכל צמודה לאי במטבח ועוד אחת ליד/ספלאש
סלין דיון ובעלה. Larry Busacca, GettyImages
מה לא עושים בשביל אהבה?!/GettyImages, Larry Busacca
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
סוויטת חדר השינה/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
חדר רחצה עם אמבט במרכזו/ספלאש
הבית של דליון דיון בפלורידה. ספלאש
חדר ארונות עצום שמכיל את מאוד הלוקים המפונפנים של דיון/ספלאש
סלין דיון בטקס האוסקר, 2011. John Shearer, GettyImages
בין הזמרות המצליחות בעולם/GettyImages, John Shearer
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
עוד פינת אוכל אם למישהו חסר מקום לשבת/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
חדר שינה אורחים בבית הארחה/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
מרפסת קטנה להרגע בה/ספלאש
הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
62 מיליון דולר וכל זה שלכם/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully