וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שאתם בממ"ד פריס הילטון דוהרת

פריס הילטון לא מורידה מילימטר בסטנדרט המגורים שלה גם כשיש לה חול באצבעות הרגליים בחופשה במליבו. חודש בבית הנופש המפונפן ששכרה יעלה להילטונית 65,000 דולר. פרוטות

יוטיוב

שנת 2014 שונה מ-2009 בחיים של פריס הילטון. אצלנו קצת פחות. לנו הייתה אז את "עופרת יצוקה" והיום, "צוק איתן". אבל להילטון הייתה סדרת גניבות רציניות בקיץ של אותה שנה והיום, היא יכולה להיות רגועה בבית נופש משגע ששכרה לאחרונה, השוכן לחופי מליבו. את המפתח של זה היא לא שמה מתחת לשטיח בכניסה, אגב,. פרשיית הגנבות שהתרחשה בקיץ שלפני חמש שנים בביתה של ההילטונית נבעה מהערצה של חבורת נערים וחמדנות לפריטים ולסטייל הפומפוזי שהכוכבת מתחזקת. העניין התגלגל ואיבד פרופורציות וטופל בצורה יסודית על ידי רשויות החוק. סופיה קופולה אפילו כתבה על זה סרט שיצא לפני שנה ומאז, השקט חזר לזירה. אצל הילטון כמובן.

עוד בתים של כוכבים בוואלה! בית ועיצוב:
ריהאנה שוכרת מבצר מבטון
החצר האחורית של איה סופיה
מי רוצה לגור בבית של ליאונרדו דיקפריו?

בזמן שאצלנו רצים למקלים ולממ"דים, יורשת האימפריה המיליונרית אספה את שני ילדיה הפרוותיים, עלתה על בגד ים קטנטן וסקסי ויצאה לנפוש, לגלוש ובעיקר לדהור. הבית הזמני שנשכר למשך החודש הקרוב יעלה לכוכבת 65,000 דולר (פרוטות, במונחי הכיס של זו). הבית כולל 4 חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, שבהם השוכרת תוכל לארח את חבריה ולהנעים להם את העונה הלוהטת. על פי העיצוב וחלוקת החדרים שיש בבית, סביר להניח שבין חבריה של הבלונדי יגיעו לתפוס איתה צבע גם זוג הורים צעירים, שיוכלו ליהנות מחדר תינוקת ורדרד ומפונפן. עוד דבר ורדרד שמתווסף לחופשה הזו הוא כמובן הגלשן האישי של הילטון עליו כתוב שמה באותיות גדולות.

פריס הילטון על חוף הים עם הכלבים. splash
לקחה לה חודש נופש מהעבודה הקשה - פריס הילטון/splash

החדרים הציבורים (מטבח, סלון, פינת אוכל ופינות מנוחה) של בית הקיט הזה לא נופלים מחדרי השינה. מיותר לציין שמכל פינה רואים את נופו הכחול של האוקיינוס השקט הנשקף בחלונות מסך גדולים. בחדרי השינה, ניכר שילוב של מראה רומנטי לצד תעשייתי שבא לידי ביטוי בקורות עץ מאסיביות המקשטות את התקרה. בחדרי הרחצה, ישנו שילוב של עץ וזכוכית, שמצד אחד תורמים לאוורור החלל ומצד שני מעניקים לו לוק חמים. מן הראוי לציין כי ברוב בתי הקיט ששוכנים על החוף לא מקפידים על רצפת פרקט בשל תחזוקו והניקיון העדין שהוא מצריך, אך בבית הזה דווקא כן. הילטון הרי לא מורידה מילימטר בסטנדרט המגורים שלה גם כשיש לה חול בין אצבעות הרגליים ולכן חדרי השינה מחופים בקורות עץ חלקים.

הגלישה בים עם גלשן אישי ורוד והרביצה בשמש, אמנם מעוררים את מערכת העיכול ומעודדים נשנושי כל שעה שעתיים, אך רוב הסיכויים שבמטבח הקייצי הזה והמאובזר למשעי, השוכרת לא תעמוד בעצמה עם פראו צבעוני להתקין מנות גורמה. על התכנית הקולינארית כמו במגורי הקבע, יהיה אחראי שף צמוד שיבלה את החודש הקרוב בעבודה 24/7.

כך עשתה אלן דג'נרס רווח של 15 מיליון דולר
שנייה לפני שהתגרשו: גווינת' פלאטרו וכריס מרטין פתחו דלת
מסתבר שלפמלה אנדרסון יש סטייל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ביתה של פריס הילטון. splash
הבית במליבו שוכן לחופו של האוקיינוס השקט/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
מטבח גדול, מרווח ומאובזר שלשף הצמוד יהיה יותר נוח/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
פינת אוכל עם כיסאות עור לבן/splash
פריס הילטון. ספלאש, ספלאש
עם הגלשן האישי/ספלאש, ספלאש
בית הנופש של פריס הילטון במאליבו. ספלאש, ספלאש
קורות עץ מאסיביות משתלבות עם המראה העדין והרומנטי של חדר השינה/ספלאש, ספלאש
ביתה של פריס הילטון. splash
פרקט גם בחדרי השינה - לא אופייני בבתי קיט/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
חדר רחצה צופה לאוקיינוס/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
חדר רחצה נוסף - שילוב של עץ, זכוכית ומראות/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
ויש אפשרות גם להלין פה בייבי/splash
ביתה של פריס הילטון. splash
רגע של שקט על מרפסת הדק/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully