וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתבגרו! דברים שאסור להחזיק בבית מעל גיל 30

חציתם את העשור השלישי לחייכם? זה בדיוק הטיימינג לשחרר מהמיטלטלין שהחושך יפה להם. מיטת פוטון, מנורה אולטרה סגולה ושטיחי סיני הם דברים שאתם מוכרחים להעלים מסביבת המגורים

חפצים. Lonnie Dunn, flickr, Creative Commons
ככה אתם רוצים למצוא אישה?/Creative Commons, Lonnie Dunn, flickr

על טעם, ריח, סגנון וצבע אפשר לנהל דיון. אם תרצו, אפילו מעמיק בפורום דעתני. אך כשמדובר באגרנות חפצים שאינם מסונכרנים עם ההווה (או לכל היותר עם העבר הקרוב), טיפוחם בבית והצגתם כאילו היו מוצר מעוצב לבית פיליפ סטארק, זה מקרה שלא עוברים לסדר היום. אז התבגרתם, וכל כך מהר, אבל זו לא סיבה להתנהג כמו בני 17. נכון, יש נוסטלגיה, מחשבות וזיכרונות שקשה להיפרד מהם ועם זאת, כשחוצים את העשור השלישי- המעמד מחייב. גם אם תשבעו שאין לכם ולו שערה לבנה אחת על הראש ואתם בדייט יומי עם מכון הכושר. 30 זה גיל שבו יוצאים לחירות מכל העול שהצטבר (פיסי ומנטלי). המיטלטלין שנודדים אתכם מהשירות הצבאי, הטיול שאחרי ותקופת הלימודים באוניברסיטה, כבודם במקומם מונח, כל עוד מדובר במקום הנסתר מהעין. מעבר לבלגן ותחושת המחסן והגיבוב שהם יוצרים, האסתטיקה לעולם לא תשכון בדירה המקדשת שאריות נטולות חיים, ואם אתם חושקים בחברתה כדאי מאוד שתפטרו לעולמי עד מהדברים הבאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לילד עם גיטרה ופוני על העיניים - מיטת פוטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוטון
הם היו חלומם הרטוב של כל נער מתבגר בשנות ה-90' והעניקו לחדר השינה סטייל שנע בין הזרוק למאורגן. הפוטונים כמובן. מיטות שבתקופת הזוהר הביאו איתן גרוב של שינה, ס"מ בודדים מעל הרצפה עם משטח עץ המזכיר משטחי סחורות בנמלים. אז כשחוזרים ממבחן בגרות ומתחשק לפרוט על הגיטרה עם הפוני על העיניים, זה מתוק. עשור וחצי אחרי? פאתטי.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
כוסות פלסטיק צבעוניות. ShutterStock
כוסות שנועדו לילדים/ShutterStock

כוסות פלסטיק צבעוניות
תפקידן העיקרי של כוסות פלסטיק הוא עמידות, ולא משנה כמה פעמים יפלו על הרצפה. לכן הפכו למצרך מבוקש בקרב הורים לילדים קטנים. לזה מתווספת הצבעוניות שמעודדת את הילד לשתות מים כי הכוס עושה רושם של מיץ, והנה עוד בעיה נפתרה. אז מה לכם בני ה-30 ולבעיות מסוג זה? ואיך מראה הגנון משתלב לכם על המדף במטבח? כוסות זכוכית שקופה היא המוצר הרלוונטי למקרה שתהיתם.

פוסטר הסרט ספרות זולה. imdb
פוסטרים מהללים את מושא הקולנוע שלכם מגיל ההתבגרות/imdb

פוסטרים
יש שני מקרים שנכנסים תחת קטגוריית הפוסטרים שיש להימנע מתלייתם. באחד מדובר בפוסטרים של כוכבי קולנוע, כוכבי מוסיקה, סרטים, או יצירות אמנות שהתבזו באלפי חיקויים זולים, ראו דוגמת בוב מארלי, ספרות זולה או מרלין מונרו של אנדי וורהול. במקרה האחר, יכולים להיות פוסטרים חביבים ומקוריים שנתלים על הקיר ללא מסגרת שלא לדבר על פספרטו, ישירות עם מסמר או דבק סלוטייפ. פה זו לא הכיתה לאמנות בעירוני ג'.

פרחים יבשים. ShutterStock
לסבתא מותר. פרחים יבשים בנישה של השירותים/ShutterStock

פרחים יבשים בשירותים
לא ברור מי המציא את הקשקוש ושמו: פרחים יבשים בשירותים. כך או אחרת, מדובר במפגע אסתטי. בבית של הסבתא זה עובר ומותר, אבל רק אצלה. היא אוהבת פרחים, מכל הסוגים ובכל מקום, ומתחשק לה גם מהסוג היבש. לגיטימי. לה יש אישור מיוחד למרות שאין היגיון בנוכחותם. מושכים אבק ומפיצים ריח מוזר.

גבר ישן עם דובי. ShutterStock
אמצו חמוס אם בא לכם על פרווה במיטה/ShutterStock

בובות פרווה על המיטה
זה חמוד, מתוק ושם זה נשאר. בובות פרווה לא נועדו לקשט מיטת בוגר. בשביל זה יש מצעים יפים או כיסוי מיטה, כריות נוי אם ממש רוצים להתפרע. ואם הצורך עדיין מבעבע בכם למשהו פרוותי אמצו במידי חתול, כלב או חמוס.

מנורת אולטרה סגולה. ShutterStock
כדי לראות שיניים לבנות יש לצחצח אותן ולא להאיר עם מנורת אולטרה סגולה/ShutterStock

מנורה אולטרה סגולה
אף אחד לא הולך לצלם אצלכם בדירה רנטגן וגם לא להופיע בסגנון GLOW של ליאור כלפון. מנורת אולטרה סגולה הייתה כנראה גג של רנטולוג שהרים הביתה ציוד זנוח מהעבודה שגרר אחריו טרנד ראוי לשמצה. עשו לעצמכם ולאורחים טובה וותרו על משחק החושך שרואים את לובן השיניים וסנוור העיניים ובמקום זה, רכשו גוף תאורה עם תמסורת צבע יותר נעימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המראה הסמרטוטי של שטיחי סיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעון קיר מהבנק
אין דבר יותר כעור משעון קיר עם פרסומת ממוסחרת במרכזו, שמשתלטת על המחוגים בברוטליות. זה אולי תופס במוסך או במכולת שכונתית שהמוכר לא רואה 6/6 אבל בדירתכם הפרטית? בסלון? איזה צורה יש לזה שאתם רואים את הבנק שסופר לכם את הזמן בכל רגע פנוי.

שטיחי סיני
הם היו פופולאריים לפרק זמן קצר ורק אז לגיטימי היה לנצל את ההזדמנות. שטיחים מסיני, צבעוניים, קלועים וסמרטוטיים היו מאושרים לשימוש לפני 15 שנה. על הסגנון והעיצוב לא נדון כאן. היום, הם אפילו לא ראויים כמחצלת לכלב, אז לכסות איתם את הרצפה בחדר השינה? זה כבר ממש פשע.

שלט לשירותים של ילד משתין. http://www.blackcountrymetalworks.co.uk/Little-Boy-Toilet-Sign-Hand-Painted.htm, אתר רשמי
איפה השירותים פה?/אתר רשמי, http://www.blackcountrymetalworks.co.uk/Little-Boy-Toilet-Sign-Hand-Painted.htm

שלטים על דלת השירותים והמקלחת
אם אתם לא חולי אלצהיימר או לחילופין, לא נולדתם טרום קום המדינה אין שום הצדקה לתליית שלט על השירותים. ולא משנה אם זה ילד משתין על דלת השירותים, או דמות ענוגה מתקלחת בדוש בכניסה למקלחת. אתם יודעים איפה עושים את הצרכים בבית שלכם, נכון? יפה. ותרו על מקרא או מפה בגזרת השטח הזה.

לונגי. ShutterStock
להתעטף איתם בהודו, לא לתלות בסלון - לונגים/ShutterStock

לונגים
הבנו שנסעתם לטיול שהעיף לכם את התחת אחרי צבא. הבנו שהיה פנאן. הבנו שאם הייתם יכולים, היום הייתם קמים היום ועושים את הטיול הזה שוב. אבל מכאן ועד לונגים מהוהים תלויים על הקיר הכי גדול בסלון - זה פער שחייבים לצמצם בהקדם.

מגבת רחצה של קוקה קולה
טרום עידן כפר הנופש של קוקה קולה, החברה העולמית השקיעה במתנות לבית, לרבות כוסות ומגבות רחצה גדולות שיכלו לעטוף עד שלושה אנשים (בממדים סבירים). השנים חלפו, הבד נשחק, ההדפס האדום השתבש ואפילו בתור סמרטוט לניקוי חלונות אי אפשר להשתמש במגבת. אז להתנגב איתה אחרי מקלחת?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגושמת, לא מאירה וצורכת חשמל - מנורת מלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנורת מלח
מלבד העובדה שהיא נראית כמו גוש כעור חסר צורה, היא לא מיועדת להפצת אור פונקציונאלי. מנורת מלח. כזו שיש המאמינים שהיא סופחת אנרגיות לא טובות וממליצים למקם אותה ליד המחשב. במילים אחרות מוצר קטן, מיותר שבנוסף לכל גם צורך חשמל.

מאפרה עשויה תרמילי כדורים
כן, זו הייתה תקופה, והיו חוויות, והיו רגעים יפים ואולי קצת פחות. את החונטות של קבוצות המעשנים בשירות הצבאי אף אחד מאתנו לא שוכח. אין שום בעיה בזיכרון המתוק הזה, אלא שהפרובלמטיקה נוצרת בשעה שהוא בא לידי ביטוי במוחשי. ואז, אתם מוצאים פתאום אצל חברים של חברים את אותה המאפרה שנשזרה מתרמילי כדורים. מילא אם החבר'ה האלה היו מקבלים צו 8 ואז הנסיבות מקלות. אבל גם זה לא קורה מרוב שעבר זמן.

בקבוק מים מינרליים בתפקיד אגרטל
אם אתם לא משתתפים בחוג יצירה, אמנות או מחזור, שום הסבר לא יתקבל בשימוש של בקבוק פלסטיק, ליטר וחצי שמוסב לתפקיד אגרטל. מסרו לכל המכרים שלא יבואו אליכם עם פרחים.

עציץ. ShutterStock
תחושה של בית דירת לגו עם עציצים מלאכותיים/ShutterStock

עציצים מלאכותיים
יכול להיות שאין לכם כישרון לגידול צמחייה מלבלבת, אתם משוללי זמן עודף להשקות או לגזום את העלים שהתייבשו. עדיין, אין טעם לתחזק עציצים מלאכותיים. או שהולכים על האורגינל או שמוותרים על המראה הירוק. וכמו שלא תגדלו כלב חמוד מפלסטיק כך תנהגו כלפי העציץ המיותר שיוצר תחושה של חיים בדירת לגו. אופנת העציצים המלאכותיים הייתה בשיאה לפני כמה עשורים ולמזלנו פסחה ונשכחה.

חושבים שצריך להפטר מעוד חפצים? שתפו אותנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully