וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחסון בחדרי ילדים

כל חדר ילדים עלול להיראות בסוף כמו חדר מלחמה - ארבעה פתרונות יפים ונוחים לאיחסון הפקלאות של הילד

ערימות צעצועים, בגדים, ציורים, מתנות ועבודות מלאכה מהגן ממלאים כל פינה בחדר הילדים. הוסיפו גם את המזכרות שהילד מביא איתו הביתה מהגן או מטיול בחוץ (אליהם הוא נקשר בצורה מקסימלית וכמובן מעניק להן מקום של כבוד בחדרו) ותקבלו חדר שנראה כמו חמ"ל קטן, שקשה מאוד למפקדים להשליט בו סדר.

כמו בחדרי המבוגרים, גם בחדרי הילדים סביבה עמוסה וחונקת איננה ידידותית למשתמש. בלגן ועומס עלולים למנוע ממנו להגיע לכל הצעצועים ולגרום לו לשחק שוב ושוב במשחקים הנגישים לו, מה גם שהגודש הצורני עלול להביא להפרעות קשב וריכוז.

שימוש בקופסאות, מגירות, שידות וספריות בעלי אופי צעצועי או בלתי שגרתי, יעודדו את הילדים שלכם לארגן ולסדר את הממלכה הפרטית שלהם. יש מקרים שהעידוד הזה אפילו מצליח.

מתחת לבלטות

"בית טיטאן" המתמחים בפתרונות עיצוב, מציעים פשוט לאחסן את כל החפצים מתחת לרצפה. הם מציעים רצפה אקטיבית, העשויה ליבה של עץ אלון ומכילה קוביות איחסון. לכל קובייה יש מעין מכסה שנשלף בקלות הודות לחור שממוקם במרכזו. פונקציונלי, אסתטי ובהחלט מקורי.

חיילים מגולפים בעבודת יד

המעצבת שרית שני חי, מציעה ארונות, ספריות ושולחנות הבנויים מיחידות מלבניות מודולריות. כך לדוגמה ספרייה עם חוצצי חיילי צעצוע, משלבת בתוכה חללי איחסון פתוחים וסגורים, עם מגירות עמוקות הנפתחות באמצעות ידיות המעוצבות חיילים המגולפות בעבודת יד.

לספרייה ארבעה גלגלים שהופכים אותה לניידת (אם משהו נופל מאחור, ניתן בקלות להחזירו וכמובן הניקיון בחדר פשוט יותר). קו חדש המושק בימים אלו בסטודיו של שני חי מציג, פתרונות איחסון בעלי יצירתיות והומור, כמו למשל ספריות עם דלתות ועליהן קליעה למטרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קוביות קרטון ממוחזרות

ב"גרין ללבי", המתמחים ברהיטים ידידותיים לילדים, העשויים מקרטון ממוחזר, תמצאו בין היתר את Multi-Boxes - שלוש קוביות בגודל זהה מקרטון גלי, המשמשות לישיבה, איחסון ומשחק. הקוביות קלות ביותר, ניתנות לנשיאה על ידי הילדים, לכל מקום ויכולות ללמד את הילדים אותיות אנגליות, מספרים וצורות. הן עשויות מחומרים ירוקים וממוחזרים, ניתנות למחזור בעצמן ומצופות במעכב בערה ייחודי.

Via Toy Box היא חברת בוטיק אמריקאית של המעצב ג'ון ספנסר, המייצרת רהיטי איחסון לילדים במראה צעצועי, פרקטי ונוח. הרהיטים יכולים לשמש כמקום איחסון לספרים, בובות ופאזלים, וכשהצרכים משתנים הם יכולים לשמש לאיחסון נעליים, שמיכות או בגדים. באתר הבית של החברה תוכלו לעצב כרצונכם את הפריט המבוקש - מיטה, ארון או שידה בגודל הדרוש לכם וצבע שאהוב על ילדכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully