וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית השבוע: סוויט קרוליין

15.8.2012 / 13:49

הסוכן שגילה את ג'יזל נתקל לפני שנים בקרוליין טרנטיני בברזיל והפך גם אותה לאחת המבוקשות בעולם, מה שלא הפריע לה להתחתן בשמלה דומה לזו של קייט מידלטון

FTV

לפעמים דוגמנית לא צריכה להיות יוצאת דופן, ייחודית או 'בלתי רגילה'. היא יכולה להיות פשוט יפיפייה, בלי כל שמות תואר נלווים המנסים להסביר למה היא בכלל דוגמנית. קרוליין טרנטיני, בלונדינית ירוקת עיניים בגובה 1.80 מטר, היא דוגמנית מהסוג הזה. הברזילאית בת ה-25 נחשבת לא רק למי שהצליחה בגדול בתעשייה הבינלאומית, אלא גם כאחת הדוגמניות הכי יפות שניתן למצוא היום. הנמשים נעשו עם השנים לסימן היכר שלה.

קרוליין טרנטיני בתצוגת ויקטוריה סיקרט, הוליווד, 6 נובמבר 2006. Mark Mainz, GettyImages
קרוליין טרנטיני בתצוגת ויקטוריה סיקרט, הוליווד, 6 נובמבר 2006/GettyImages, Mark Mainz

היא נולדה בפנמבי, עיר בת כ-40 אלף תושבים במחוז ריו גרנדה דו סול, ברזיל. אימה גידלה אותה ואת שתי אחיותיה הגדולות, פרנסיאל ואלן, כאם חד הורית לאחר שאב המשפחה מת כשקרוליין הייתה רק בת שנה.

ב-2000, בהיותה בת 13, קרוליין התגלתה בזמן שטיילה ברחוב בעיר הולדתה בחברת משפחתה, על ידי אותו סוכן חד עין שגילה את ג'יזל. בעקבות כך, היא עברה עם משפחתה לסאו פאולו, יעד נפוץ בקרב דוגמניות ברזילאיות צעירות. שנה לאחר מכן, המשפחה עברה לניו יורק.

קרוליין, אז רק בת 14, לא ידעה אנגלית, אבל למדה מהר מאוד. הפריצה הגדולה שלה באה ב-2005, כשמרק ג'ייקובס ליהק אותה בעצמו לקמפיין מותג מרק ביי מרק ג'ייקובס, שצולם על ידי יורגן טלר (צלם אופנה ואמן גרמני ניו יורקי הנחשב לאחד המשפיעים בצילום האופנה היום, אשר עובד מול ג'ייקובס ב-15 השנים האחרונות).

מאז הופיעה הדוגמנית הברזילאית על שערי ווג, אל, הרפר'ז בזאר ואחרים. אותה שנה, וגם בשנה שלאחר מכן, השתתפה בתצוגות השנתיות הנוצצות והמסוקרות של ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט. בנוסף, טופפה בתצוגות השנתיות של מעצבי על רבים ושימשה כפני גוצ'י קרוז, אוסקר דה לה רנטה, דולצ'ה וגבאנה, dsquared2 ומולברי. במקביל היא כיכבה במספר קמפיינים במולדתה ברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישית משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת ההופעות החשובות שלה התרחשה במאי 2007. קרוליין הופיעה על שער ווג ארצות הברית לצד דוגמניות כמו דוצן קרוס, שאנל אימאן, לילי דונלדסון, סשה פיוורובה, קוקו רושה, הילארי רודה, ראקל צימרמן וג'סיקה סתאם. תמונת השער המתוקשרת הציגה את "הדוגמניות הבאות המובילות בעולם".

ב-2008 ג'יימס סקאלי, מלהק מוביל בתצוגות שבועות האופנה, צוטט בניו יורק מגזין: "לקרוליין גוף מושלם. היא תמיד מלאת אנרגיה, תמיד שמחה ומאז כרמן קאס, מעולם לא פגשתי קודם דוגמנית שהולכת טוב כל כך. היא יכולה לדגמן כל דבר". זוהי ללא ספק אמירה המסבירה את הביקוש הרב שלה בתצוגות מובילות בארבע בירות האופנה היום. ב-2009 לוהקה בשלישית לתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט.

בתחילת אותה שנה היא החליפה ייצוג בניו יורק. היא עזבה את הסוכנות המקורית שלה מרילין לטובת IMG מודלס. בתחילת 2010 שוב החליפה סוכנות, והפעם היא עברה לוומן מנג'מנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין, קייט מידלטון בחתונתה המלכותית לנסיך וויליאם בשמלת מקווין שהייתה מאז לאיקונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל הקשור לחייה הפרטיים, טרנטיני יצאה במשך כשלוש שנים עם ויקטור דמרשלייה, בנו של צלם האופנה האגדי פטריק דמרשלייה. זמן קצר לאחר פרידתה ממנו, בתחילת 2010, היא שבה לבן זוג קודם, הצלם הברזילאי פביו ברטלט, מי שגם היה החבר הראשון שלה. ב-29 אוקטובר 2011 הם התארסו וב-3 במרץ השנה הם נישאו בעיירת החוף איתאז'איי, הממוקמת בסנטה קתרינה, ברזיל.

באותו הזמן אתר ווג ארצות הברית פירסם כתבה אודותיה, אשר שמה פוקוס על שמלת הכלה שלה, שעוצבה עבורה במיוחד על ידי חבר ותיק - אוליבייה ת'ייסקנס. ת'ייסקנס הוא מעצב בלגי בן 35 בסך הכל, שעבד בעבר עבור בתי האופנה רושאס ונינה ריצ'י וכיום משמש כמנהל קריאייטיבי במותג האמריקאי ת'יאורי.

שמלת המשי המוזהב והתחרה הלבנה הוגדרה על המעצב כ"שילוב בין כוח ומתיקות" והייתה למעשה גרסה קלילה, בלתי רשמית ופחות ייצוגית לשמלת הכלה של קייט מידלטון (שעוצבה כזכור על ידי שרה ברטון לאלכסנדר מקווין). מסתבר, שקרוליין עצמה ראתה את השמלה רק בערב האחרון לפני החתונה, ומבחינתה היא הייתה "שמלת חלומות ממעצב חלומי", כפי שאמרה לווג. החתונה עצמה נערכה בכנסיה בה הוטבל החתן, שעוצבה לרגל האירוע בלבן. אפילו כפכפי האצבע שחולקו לאורחים לאחר הטקס היו לבנים. את הריקוד הראשון שלה כאישה נשואה היא רקדה עם בעלה לצלילי השיר 'סוויט קרוליין' של ניל דיימונד. אכן מתוקה.

קרוליין טרנטיני והמעצב אוליבייה ת'ייסקנס בגאלת המטרופוליטן, ניו יורק, 7 מאי 2012. Larry Busacca, GettyImages
קרוליין טרנטיני והמעצב אוליבייה ת'ייסקנס בגאלת המטרופוליטן, ניו יורק, 7 מאי 2012/GettyImages, Larry Busacca
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני בקמפיין נעלי מורנה רוסה, קיץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
קרוליין טרנטיני בתצוגת אביב/קיץ 2012 של רודרטה, ניו יורק, 13 ספטמבר 2011. Fernanda Calfat, GettyImages
קרוליין טרנטיני בתצוגת אביב/קיץ 2012 של רודרטה, ניו יורק, 13 ספטמבר 2011/GettyImages, Fernanda Calfat
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני על שער ווג פורטוגל, מרץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני על שער מגזין באזאר, דצמבר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני על שער מגזין אל ברזיל, נובמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני על שער מגזין אל ברזיל, נובמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני במגזין ווג ארצות הברית, ינואר 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני בקמפיין DKNY, קיץ 2008/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני על שער ווג ברזיל, יולי 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני במגזין אל צרפת, מרץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין טרנטיני בקמפיין מותג בגדי הים אגווה דה קוקו, קיץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully