וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיכולוגיה לעיצוב פנים: המעצבת שמפתיעה את הלקוחות כל פעם מחדש

קרן מימון מעצבת בתים ודירות ברחבי הארץ וכמעט שאין מוטיבים החוזרים על עצמם. לימודי הפסיכולוגיה מסייעים לה בתכנון סביבת מגורים הנחשבת למשימה מאתגרת במיוחד עבור הלקוחות. מיחידות עץ מסתובבות במבואה ועד ברז שמשתלשל מהתקרה - למימון הפתרונות

עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
קווים נקיים. עיצוב פנים וסטיילינג קרן מיימון, אדריכל סרג' בן דוד/עודד סמדר

קרן מימון חלמה להיות פסיכולוגית. להבין את הלך הרוח של נפש האדם על מורכבותה השונה. היא סיימה את לימודי התואר הראשון בניו יורק באוניברסיטת אדלפי אך לא המשיכה ללימודים מתקדמים. זה קרה בגלל חלום אחר שהתגנב לליבה והוא עיצוב פנים. מימון חזרה ארצה, למדה עיצוב פנים ולפני עשור פתחה משרד עצמאי משלה. "לימודי הפסיכולוגיה משמשים אותי גם היום בעבודה מול לקוחותיי" היא אומרת. "אין דבר יותר מספק מאשר לעבוד עם הרבה אהבה ותשוקה למקצוע". מימון שמעצבת בתים ודירות ברחבי הארץ מפתיעה את הלקוחות כל פעם מחדש וכמעט שאין מוטיבים שחוזרים על עצמם בפרויקטים השונים שהיא מעצבת.

מה מאפיין את כתב ידך?
"אני לא נשאבת לאופנות, שטנצים, או מגמות. אני מאוד אוהבת לשלב. לא אוהבת בית שכולו משדר סגנון אחד. האווירה אצלי היא מאוד חשובה. עיצוב זה עניין של טעם, אבל אווירה היא זו שנוגעת ברגש. הניגודיות היא זו שמחברת בין עולמות ויוצרת את החום והאסתטיות".

רעיון מאתגר שלקוח ביקש ממך
"הלקוחה ביקשה אלמנט שהוא אחר, פרקטי ושיהיה חלק מ"אני מאמין שלה". למרות גילה המתקדם היא בעלת נפש צעירה ואנרגטית. תכננתי עבורה שלושה עמודי ענק מרחפים, אותם מיקמתי בכניסה לדירה, ובעצם מהווים חוצץ בין פינת האוכל לכניסה. כל עמוד מחולק ל-3 ולכל אחד מהם שלוש קוביות. האמצעית מסתובבת (בהשראת משחקי הילדים), וכל קובייה היא גם ארון אחסון".

עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
עזבה את הפסיכולוגיה לטובת עיצוב פנים. מעצבת הפנים קרן מימון/עודד סמדר

רעיון מאתגר שהצעת ללקוח
"שירותי אורחים שהוצאתי ממש יש מאין. המיקום שלהם היה מתחת למדרגות, דבר שהיווה בעיה לא פשוטה. על כל הקיר מיקמתי מראה ובחרתי ברז שירד מהתקרה המהווה פסל עיצובי. בתחילת התהליך זה היה נראה ממש בלתי אפשרי אבל התוצאה הפתיעה והייתה נפלאה".

הדירה הכי קטנה שעיצבת
"דירה בת 70 מ"ר בתל אביב, ישנה שעוצבה עבור זוג שילדיהם שעזבו את הקן. הדירה עברה שינוי משמעותי. המיקום של חדר השינה, המטבח, הסלון – הכל השתנה. הפכתי את הדירה לבוטיקית קטנה, מיוחדת ומקסימה כמו קן אוהבים קטן".

פרויקט שתיזכרי לנצח
"דירת גן ברמת השרון עבור לקוחה שנכנסה לי ללב. עברנו תהליך מאוד ארוך. הלקוחה נתנה לי יד חופשית, לעוף ולממש את הפנטזיות עבורה. היא נתנה לי השראה וזרמה איתי. מעבר לחיבור המיידי והרגשי ללקוחה, זה פרוייקט שאזכור תמיד בזכות חופש פעולה עצום בו יכולתי לתת ביטוי לאהבה שלי לחומרים, בין היתר ברזל (פלטות גדולות מברזל כחיפוי לשער הכניסה למטבח), האי במטבח שכולו מנירוסטה, הקיר מטבח שכולו עץ, רצפת בטון ועוד. אגב, עד היום אני בקשר מאוד טוב עם הלקוחה, ואני ממתינה בקוצר רוח לפרויקט הבא איתה".

פרויקט שחולמת לעשות
"החלום שלי הוא לעצב ולתכנן את בית המגורים לשלושת ילדיי. אין ספק שהעיצוב יהווה עבורי אתגר. לכל אחד מהם יש תפיסת עולם שלי, כך שזה יהיה מעניין ומיוחד ואני מצפה לזה".

עוד באותו נושא

המעצבות שיגרמו לכם להתאהב בדלתות סתרים

לכתבה המלאה
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
שימוש נרחב בתאורת יום. עיצוב קרן מימון, אדריכל סרג בן דוד/עודד סמדר

טיפ משמעותי לאנשים שמעצבים ובונים בית
"להיות מוכנים לתהליך מבחינת עדיפויות, אהבות - לפני הסיבוב בין החנויות, אולמות תצוגה ובוודאי לפני בחירת החומרים והעיצובים. אני ממליצה בחום להיחשף, לראות ולחוש לפני תחילת התהליך, ללמוד ולהבין סגנונות וחומרים שונים. דרך איכותית להבין מה הלקוח אוהב ולא פחות חשוב מה הוא לא אוהב".

מעצב שמעורר בך השראה
"האדריכלית הבינלאומית זאהה חדיד שהלכה לעולמה ב-2016. היא מעוררת בי השראה גם כאישה וגם כאמנית. אחת כזו שהולכת עם האמת שלה, לא עצרה ולא התפשרה. נשמע אולי קלישאה, אבל מאוד לא טריוויאלי בתחום שבו עסקה. חדיד היא דמות שאני עוקבת אחריה מזה שנים, אני מקפידה להגיע ולבקר בתערוכות וחללים פרי עיצובה".

פרגון למעצב מקומי אחר
"אני מאוד אוהבת את העבודות של מעצב הפנים שעוסק בעיקר בחללים מסחריים (חנויות ומסעדות) ירון טל. אני חושבת שהוא מאוד יצירתי. כל עבודה שלו שונה מקודמה. מדובר במעצב ייחודי ושונה בתחומו".

עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
דירת גן ברמת השרון - הפרויקט שמימון תזכור לנצח/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
קיר שלם שהוקדש לספרייה בסלון/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
מחדר השינה הזה רואים את הבריכה/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
שימוש בכורסאות בצבע מפתיע ושובר שגרה/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
בלי יותר מדי קישוטיות בחדר השינה/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
רעיון מאתגר של קוביות על עמודים בכניסה לבית/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
תשומת לב גם לעיצוב החצר האחורית/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
שימוש עדין בצבעים כהים - כפי שבאים לידי ביטוי בדירה ברמת השרון/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
חדר קולנוע אינטימי/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
ארונית סגולה כמוטיב מפתיע/עודד סמדר
עיצוב פנים של קרן מימון. עודד סמדר,
חדר שירותים מתחת לגרם מדרגות עם ברז שמשתלשל מהתקרה/עודד סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully