וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגנט או משוחרר: אלה הם חמשת הטרנדים למטבחים של 2018

15.1.2018 / 21:22

הוא נחשב לשחקן הראשי בבית, המארח שבו יושבים ומבלים שעות ארוכות ומנהלים שיחות עמוקות וגם אם אתם לא מחליפים אותו בכל שנה הוא משנה טרנדים. המטבח - מכחול ועד כזה שאולי יראה לכם מבולגן

מטבח אמריקאי. ShutterStock
איזה מטבח יעורר לכם את בלוטות הטעם?/ShutterStock

טרנד היא מילה בעייתית כשמתייחסים לעיצוב המטבח. אף אחד לא מתכוון להחליף את המטבח בכל שנה או אפילו חמש שנים - כאשר המושכים בחוטים מחליטים מה יהיה אין ומה אאוט. יחד עם זאת, ישנם שינויים שאפשר ואולי רצוי לעשות כשהארונות מתקלים, כשהידיות מתפרקות או כשרוצים לשדרג - מחידוש מוחלט ועד כמה שינויים מינוריים.

2018 מביאה איתה מנעד רחב של צבעים. זה התחיל בקירות ורודים בגוונים בהירים שחזאית הטרנדים ההולנדית לי אדלקורט בישרה שישתלטו השנה ומקבל בוסט כשחברת הצבעים פנטון הכריזה על סגול אולטרה כצבע השנה. מכאן, אתם כבר יכולים להבין שהמטבחים החדשים שואבים גם הם מעולם הצבע. אבל רגע לפני שאתם רצים לעשות רמונט למטבח, מצאו רק מה שמתאים לכם ולאנשים שגרים איתכם. מה מעורר לכם את התיאבון, מה יגרום לכם לבשל גם בשעת לילה מאוחרת (ולא רק הקיבה), ואיזה מטבח ישמח אתכם לארח בו חברים ומשפחה.

לקריאה נוספת:
המעצבות שיגרמו לכם להתאהב בדלתות סתרים
הכירו את סוד האושר של השבדים
שיבורי: הטרנד הבא בעיצוב הבית

מטב ירוק. יחצ,
צבעים עמוקים שמייצרים עניין/יחצ

מטבחים בכחול וירוק

ראשית, כחול וירוק הם צבעים שמתמזגים נפלא ביחד. מדובר בצבעים שמוסיפים עומק לסביבת המגורים, ולא משנה אם מדובר במטבח, סלון או חדר השינה. אלא שבמטבח לצבעים הללו איכויות אחרות. כמובן שאימוץ הטרנד הזה איננו מכוון לטוטאליות. שימוש בארונות בלבד, כיסאות בר או אפילו טפט מיוחד בהחלט יענו על המטרה.

יתרון: צבעים מרגיעים שמזכירים טבע ומשרים אווירה נינוחה.

חסרון: מדובר בטרנד עם צבעים דומיננטיים, ואם אתם לא סגורים על הכיוון, כדאי שתוותרו מראש, כי אז תאבדו את התיאבון.

עוד באותו נושא

המעצב שהפך דירת 35 מ"ר לכזאת שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים

לכתבה המלאה
מטבח סגול. יחצ,
כי פנטון קבעה/יחצ

הכל סגול

כשפנטון - החברה הבינלאומית לצבעים מכריזה על הצבע שיככב לאורך השנה בכל פינת עיצוב, רבים מתיישרים לפי בשורתה ומכאן, גם בעולם המטבחים אחד הטרנדים הוא כמובן מטבח סגול. לא חייבים כמובן ללכת על הגוון הספציפי של פנטון אשר בחרה את הגוון האולטרה השמיימי, גם גוון אחר של הצבע עדיין יענה על הטרנד.

יתרון: מוסיף הרבה מקוריות לסביבת המגורים. ומאחר ואפשר למצוא בתפריט מיני מזונות בגוון הסגול כמו חציל וענבים אפשר בהחלט להתרגל ליציאה הזאת.

חסרון: הסגול של פנטון יעלם בשנה הבאה, אז אם אתם לא ממש מחוברים לצבע - יהיה בעייתי להתחייב עליו לכמה שנים טובות.

מטבח משטח כהה. יחצ,
מבטח עבודה כהה שלא רואים עליו את נזקי הזמן והשנים/יחצ

משטח עבודה כהה

טרנד משטח עבודה כהה במטבח התחיל לפני מספר שנים וב-2018 הוא צפוי לצבור תאוצה. הוא מתאים כמעט לכל סגנונות המטבחים ולכל הצבעים כשהוא נע מן האפור הבהיר ועד השחור והדרמטי. מדובר בטרנד שאיננו חולף. להפך, הוא ככל הנראה ישאר עוד ועוד בשל הפרקטיות - בכל זאת הסווואה של לכלוך במקום הכי פעיל ומלכלך בבית.

יתרון: הסוואה, מתאים לכל מטבח, נוח ובעל היצע רחב במיוחד.

חסרון: חובבי המראה הלבן והצחור אין טעם שתתלהבו מהטרנד.

מטבח אקלקטי. יחצ,
משוחרר ומשחרר - המטבח האקלקטי/יחצ

מטבח אקלקטי

מטבח אקלקטי הוא כזה שהכי נוח לחיות בו. אין בו חוקיות, אין בו צבעים מוגבלים ואין בו סגנונות קבועים. הכל הולך והכל עובד. אבל מה שכן תמצאו בו - הוא הרמוניה ותחושה נעימה. אל תטעו המטבח האקלקטי הוא לא מראה של קרקס ובו גיבוב סגנונות. הוא תמיד ימשוך לשבת ולארח בו. לא מדובר בטרנד חדש כמובן, אלא שהרצון לפרוק את עול המחויבות ולהתחייב למוטיב אחד הביאו את הטרנד הזה להתחזק שוב השנה.

יתרון: משחרר, משוחרר, נעים ותמיד יוצר תחושה של בית.

חסרון: אם אתם פדנטים בכל הנוגע לעיצוב, המטבח האקלקטי יראה לכם מבולגן באופן תמידי.

מטבח שיש. יחצ,
מראה אלגנט ויוקרתי/יחצ

מטבח שיש

מטבח שיש גם הוא איננו טרנד חדש, אלא שתנובת האדמה המייצרת אבני שיש ייחודיות צוברת תאוצה גם בסביבות מגורים שאינם בתים גדולים במיוחד. המראה יוקרתי והסגנון שנוצר במטבח שיש הוא קלאסי ואלגנט, מוקפד ובעיקר מרשים.

יתרון: אין צורך לטרוח ולעצב את המטבח כשיש שיש מעוטר שגונב את כל הפוקוס.

חסרון: על פי רוב מדובר במוצר יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully