וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו משיקה חנות עיצוב שאסור לכם לפספס

18.9.2017 / 10:20

בזמן שהעולם עובר אט אט לקניות באינטרנט - השחקנית ואשת העסקים גווינת' פאלטרו פותחת חנות עיצוב החולשת על 120 מ"ר. אז למקרה שאתם בלוס אנג'לס בחגים - תעשו אטנדינג

גווינת פאלטרו בשמלת ראלף אנד רוסו בטקס האוסקר, הוליווד, 22 פברואר 2015. GettyImages
חוזרת לאזור ילדותה - גווינת' פאלטרו מרוגשת לפני השקת החנות/GettyImages

יש משהו די מפתיע בכך שמותג הסגנון "גופ" (Goop) שבבעלות גווינת' פאלטרו אשר הושק עוד בשנת 2008, עדיין לא נושא חנות קבועה משל עצמו. אחרי הכל, החברה שהחלה את דרכה כניוזלטר שבועי ובהמשך התרחבה לאתר אינטרנט מלא - השקיעה בזירת הסחר האלקטרוני, הודיעה כי תוציא לאור מגזין פרינט רבעוני בשיתוף עם ענקית המדיה קונדה נאסט, יזמה ועידה לטיפוח ויופי והקימה שמונה חנויות פופ-אפ בתוך תשע שנים. הלקוחות הנאמנים של גופ כבר מוכנים לחנות משלהם.

החודש זה סוף סוף קורה. פאלטרו חברה לסטודיו לעיצוב "רומן אנד וויליאמס" שבבעלות רובין סטנדפר וסטפן ואלש ויחד איתה הם יהפכו את החזון למציאות עם פתיחת החנות הקבועה הראשונה של גופ במרכז השופינג "ברנטווד קאנטרי מארט" שבמחוז לוס אנג'לס בקליפורניה, תחת השם "גופ לאב" (Goop Lab). השחקנית ואשת העסקים כבר עבדה בעבר עם לסטנדפר ולאלש על מספר פרויקטים אחרים, לרבות עיצוב חנות הפופ-אפ של גופ בניו יורק ואף שכרה את השניים לטובת עיצוב דירת המגורים שלה בעיר.

לקריאה נוספת:
חנות הפופ אפ הראשונה של גווינת' פאלטרו
כאן גרו בכיף גווינת' פאלטרו וכריס מרטין
קתרין זיטה ג'ונס במיזם עיצוב חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרי אירוח וקונספט שעושים חשק להשאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחלל שנבחר, בגודל של 120 מ"ר, יש משמעות מיוחדת עבור פאלטרו. "זה הולם לחלוטין שהחנות של גופ לאב נמצאת בברנטווד קאנטרי מארט, מקום שהיה חלק מהחיים שלי מאז שהייתי ילדה", היא אומרת בראיון למגזין האדריכלות "Architectural Digest". "החלל של גופ אפילו חולש על חלק מחנות הממתקים שהייתי נוהגת אז ללכת אליה". היכרותה המוקדמת עם המקום, לצד העובדה כי סטנדפר ואלש עיצבו את הדירה הפרטית שלה , הם שסייעו לגבש את האסתטיקה הכללית שפלטרו רצתה להשיג בחנות: תחושה ביתית במקום חוויה קמעונאית ישירה. "זה כמעט מצב נפשי", אומרת סטנדפר. "רצינו מאוד שהבית הוא שיהיה במרכז".

לחנות של גופ יש מבנה משל עצמה במתחם של ברנטווד, והיא כוללת סלון שבו הלקוחות מוזמנים להתארח, מעין "בית מרקחת" שמאפשר להתנסות במוצרים, חממה ירוקה ומרפסת. במטבח מוצבים רהיטים בגוון שנהב של המותג הצרפתי "לה-קאנש" וארונות צבועים באפור רך, עבודה של "פורטולה פיינט" המקומיים. המטבח מוכן לפעילות ומאובזר לחלוטין, והוא ישמש לבישול בתצוגות, השקות ואירועים שייערכו במקום. "אנחנו רואים את החנות כהרחבה של גופ: אתה תראה כאן את עורכת מדור האוכל שלנו מבשלת במטבח באירועים, או את לקוחות מוצרי היופי שלנו מתנסים בטיפולים שיוענקו בחנות", אומרת פלטרו.

עוד באותו נושא

הצצה ללופט המעוצב של גווינת' פאלטרו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחנות החדשה יש גם מתחם גינון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרפסת מחופה מרצפות אבן עתיקה משמשת כחלל כניסה המוביל לחדר-בוץ ולחממה, שם האורחים יכולים לרכוש פריטים מחנות הגינון של המותג. חלונות ענקיים בסגנון אורנג'רי ישן מאפשרים לאור הטבעי של קליפורניה לחדור פנימה. החנות תציע, כאמור, גם טיפולי יופי. "בענף המסחר, התנסות היא הכל, אז עיצבנו חלל יפה והמהודר בו אנשים יכולים לשבת ולהתנסות בתמיסות, הקרמים והאיפור, לקבל טיפול וללמוד על המוצרים. יועץ יכול לקחת כיסא, לשבת ולסייע לך ללמוד עליו וכך יש מעורבות בתהליך היצירה של המוצר", כל לדברי סטנדפר.

גופ לאב תהיה החנות הראשונה שבה יימכרו פריטים מקולקציית "Guild NY" של רומן אנד וויליאמס, המוכרבת ממבחר רהיטים וגופי תאורה: עגלת-בר בשם "The Bachelor" וספה בשם "Espalda". "היא שגרירה חשובה מאוד של המותג רומן אנד וויליאמס, והיא שאלה אם היא יכולה לשים בחנות שני רהיטים למכירה. הם יושקו בגופ השבוע". נוסף על פרטי לבוש, בסלון של גופ יוצגו גם זוגות נעליים ופריטי עיצוב לבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי בית ודקורציה בשיק מעודן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ההצלחה של חנויות הפופ-אפ שלנו, זיכיון שאנחנו הולכים להמשיך איתו בקנה מידה אף גדול עוד יותר, היא הוכחה של קונספט שמתאים לתיאבון שיש ללקוחות שלנו לנוכחות קמעונאית קבועה של גופ", אומרת פאלטרו. סטנדאפר מסכימה: "אומרים שהקמעונאות מתה, אבל היא אפילו לא קרובה לזה. פשוט צריך לעשות את זה בדרך מלאה בנשמה, מלאת התחשבות - ואמיתית".

גווינת פלטרו לובשת אלי סעב בטקס פרסי במבי, וויסבאדן, גרמניה, נובמבר 2011. GettyImages
לא פוחדת להמר בשוק הקמעונאות/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש אפילו תמרוקים להתנסות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח שבחנות צפוי להיות פעיל במיוחד באירועי השקות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי גינון מוזהבים שמקבלים במה בעולם העיצוב לאחרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully