וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוד ביי: ג'יי קיי רולינג נפרדת מהיאכטה המעוצבת

שמונה חודשים חלפו מאז שמחברת ספרי הפנטזיה הנמכרים בעולם התחדשה ביאכטה שעוצבה על ידי ג'וני דפ. האם הגירושים של השחקו הביאו את הקארמה או שג'יי קיי רולינג פשוט מיצתה את הבעלות במקום הפומפוזי הזה?

מערכת וואלה!

(בווידאו: הכיסא שעליו כתבה ג'יי קיי רולינג את הפרק הראשון בסדרת הפנטזיה)

שמונה חודשים בלבד חלפו מאז ג'יי קיי רולינג - מחברת הארי פוטר ומי שנחשבת לאחת מ-13 הנשים העשירות בבריטניה, רכשה את היאכטה המעוצבת והסופר מפוארת הזאת. היאכטה שעלתה לרולינג 22 מיליון לירות שטרלינג היתה באחד מגלגוליה שייכת לשחקן ג'וני דפ. הוא דאג לעצב אותה ולהעניק לה לוק פומפוזי במיוחד, כשעלות השיפוץ עלתה לו ב-5 מיליון לירות שטרלינג. היום, רולינג מציעה את כלי השיט העצום הזה שאורכו 47 מ' ב-7 מיליון דולרים פחות מהמחיר המקורי אותו שילמה בינואר האחרון.

הלוק הכללי של היאכטה מבוסס על סגנון ארט דקו, הכולל עבודת נגרות אמנותית עם שילוב של עיטורים ובדים עשירים שמעניקים למקום תחושה של ארמון אירופאי. בחדרי השינה של היאכטה יש אפילו פאנלים מעץ המחפים את הקירות, באזורי האירוח פינות ישיבה גדולות ומפנקות שנבנו במיוחד למידות המקום. יש גם מערכת סראונד חכמה שמקיפה את כל היאכטה ומאפשרת למבלים בה ליהנות ממוסיקה אהובה באיכות קול מדויקת.

כידוע, יאכטות זוכות לכינויים מיוחדים שניתנים להן על ידי הבעלים. היאכטה האמורה שזוכה לתשומת לב רבה נקראה בתחילה Vajoliroja - מעין משחק מילים של שמות בני משפחתו של דפ (ואנסה פאראדי- האישה לשעבר וילדיהם, לילי-רוז וג'ק). אך בפברואר 2015, השם השתנה לאור השינוי בתא המשפחתי של השחקן. לאחר הנישואים המתוקשרים לשחקנית אמבר הרד (29) העניק דפ לאהובתו את היאכטה -שי צנוע כמתנת חתונה ואף שינה את שמה ל"אמפיטריטה", על שם אלת הים ואשת פוסידון במיתולוגיה היוונית. אפשר למצוא כאן סימבוליקה אם ממש מתאמצים, כיוון שיחסיהם של דפ והרד עלו על שרטון לאחרונה. היחס האלים שקיבלה הרד מדפ הוביל לפרידה בקולות צורמים. כך או אחרת, רולינג ככל הנראה מיצתה את השימוש בכלי הימי המרשים הזה. רולינג לא תיפול למינוס אם מישהו חשש לעובר ושב שלה. הפסד של 7 מיליון לירות שטרלינג לא ממש משנים את הסטאטוס של הגברת המעושרת.

יאכטת הפאר שמחברת הארי פוטר רכשה מג'וני דפ. דיילי מייל, צילום מסך
47 מ' אורך/צילום מסך, דיילי מייל
יאכטת הפאר שמחברת הארי פוטר רכשה מג'וני דפ. דיילי מייל, צילום מסך
על העיצוב - ג'וני דפ/צילום מסך, דיילי מייל
יאכטת הפאר שמחברת הארי פוטר רכשה מג'וני דפ. דיילי מייל, צילום מסך
מקום נחמד להניח בו את הראש/צילום מסך, דיילי מייל
יאכטת הפאר שמחברת הארי פוטר רכשה מג'וני דפ. דיילי מייל, צילום מסך
8 חודשים הספיקו לג'יי קיי רולינג/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully