וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן דוהרת בדובאי

בזמן שכל העולם עסוק באחוריה של קים קרדשיאן, יצאה הכוכבת עם ארבע חברות לנפוש בדובאי במלון היקר בעולם. בתפריט האמנותי: רהיטים מוזהבים, חדר אוכל פרטי ונוף מרשים הצופה למפרץ הערבי

אתר רשמי

אחרי שקים קרדשיאן השאירה את כל העולם עם לסת שמוטה והצליחה להשתחל לכל שיחה חברתית, כוכבת הריאליטי יוצאת לנוח מכל ההמולה שמסביב. קרדשיאן החתימה יחד עם ארבע חברות את הדרכון במשטרת הגבולות בדובאי ומיד לאחר מכן תפסו מונית משודרגת ישרות למלון "פאלם אטלנטיס". מדובר באחד המלונות הכי מפונפנים ויקרים בעולם. המלון שוכן על רצועת חוף פרטית באי התמרים של דובאי (אי מלאכותי).

הסוויטה שקים והפמליה קיבלו חולשת על 900 מ"ר כמו הייתה וילה מפוארת בפני עצמה, הלנוף פנורמי מקסים של המפרץ הערבי. הסוויטה שמאופיינת במראה אוריינטלי, כוללת שלושה חדרי שינה עם מיטות עצומות, ארבעה חדרי רחצה עם אמבטיות פרי סטנדינג הניצבות כמו פסלים במרכז החדר וחדר איפור אחד, לטובת הנשים המטופחות. יש גם חדר אוכל המיועד ל-16 סועדים שנראה כמו חדר אבירים, כי אף אחד לא מצפה באמת שהקרדשיאנית תכנס לחדר האוכל הציבורי של המלון ותעמוד בתור לבופה. גם חדר פנאי ובילוי יש בסוויטה המיוחדת הזו, ספרייה ואולם קולנוע אינטימי.

הסגנון העיצובי של כל החבילה הזו עשיר בפרטי ריהוט מוזהבים, כורסאות מלכותיות, וסידורי פרחים מתוקתקים וטריים בתוך ואזות גבוהות ושקופות. התקרות מצוירות בעבודת אמן מדויקת, כך שלמקרה שקרדשיאן תרים את הראש למעלה היא תוכל ליהנות ממראה מרשים ואמנותי. השנדליירים שמשתלשלים מהתקרה עשויים קריסטלים נוצצים והעמודים שניצבים כמו שומרים אישיים בפינות החדרים, מגולפים באבן צחורה כמו היו דקלים גבוהים במיוחד. רוב הסוויטה המטורפת הזו מכוסה בשטיחים פרסיים אותנטיים אך החלקים שאינם מכוסים בטקסטיל חושפים רצפת שיש מהודרת להפליא.

לא ברור אם קים קרדשיאן והחברות שדוהרות איתה מיום שישי באיחוד האמירויות שילמו על הסוויטה הזו או קיבלו הנחת מגה-סלב, כך או אחרת, מחיר ללילה באתר החלומי הזה מתומחר לאדם מן המניין ב-22 אלף אירו לילה.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן דוהרת עם חברות בדובאי/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוויטה המפוארת 3 חדרי שינה עם מיטות עצומות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרהיטים פה מוזהבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 חדרי רחצה עם ג'טים של מים שיורדים מהתקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרות גופי תאורה ופרחים טריים מקבלים את באי הסוויטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרי בילוי ופנאי בסוויטה המלכותית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון פאלם אטלנטיס בדובאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully