וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: הפטנט שיגרום לילדים שלכם לפתוח פה גדול

28.5.2014 / 14:11

מזלף קצפת מושלם להכנת עוגה מעוצבת, שדכן דפים גאוני, מקרונים שיחממו לכם את הידיים ומשאים שתעודד את הילדים לפתוח פה גדול גדול. המלצות השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה והמתוקים מציעה גם כלים שווים - קרין גורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל אחד ניגש בקלות לאפיית עוגה, בטח כשמדובר בעוגה מקושטת בציורים שהילדים מבקשים וחושפים ברגע את חוסר כישרונם היצירתי של ההורים. את עיצובי הקצפת המרשימים יוצרים בדרך כלל בעזרת שקית זילוף שיוצרת עבודה מסורבלת למי שאפיה היא לא הצד החזק שלו. לטובת אלו שבכל זאת רוצים לקחת עליהם את האתגר ומעוניינים לקשט עוגה או להכין קאפקייקס עם קצפת צבעונית הנה הפתרון. מדובר במזלף מליין הכלים של קרין גורן. הכלי, שעשוי משילוב של סיליקון לחיץ ופלסטיק, קל לאחיזה ומאפשר עבודה מדויקת, (לא כמו בשקית הזילוף שצריך לכווץ אותה בזמן העבודה על מנת שתצא עוד קצפת). המזלף מגיע עם 5 צנטרים שונים המתברגים ישירות לכלי כשכל צנטר יוצר צורה שונה לקצפת. בנוסף, העובדה שהצנטרים מתברגים ולא נדחסים לשקית הזילוף, שומרת על הצנטר במקום ואין חשש שהוא יעוף בזמן הזילוף. לכלי חלון קטן ושקוף המאפשר לראות כמה קצפת נשארה בכלי. מחיר: 50 שקלים ברשת Cook & Bake

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכיחו לילדים שאתם יכולים לעצב להם עוגה שווה - המזלף הגאוני מבית קרין גורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהיום אתם מפסיקים לעבוד בשביל שדכן הסיכות שלכם, והוא מתחיל לעבוד בשבילכם. אחד הדברים המייאשים שיש בכל הנוגע למוצרי נייר הוא ניסיון שידוך דפים במרכז, היכן שהשדכן לא מגיע. מעצב אמריקאי מפלורידה יצר שדכן שיכול לתקוע את הסיכות שלו, לא משנה מה אורך הדף והוא ואפילו עובד על גבי לוח תלוי. אם אתם שמרנים ומפחדים מחידושים, המוצר עובד גם בצורה המוכרת לכולנו מהיסודי, והוא ניתן לפירוק והרכבה בקליק אחד. השדכן עשוי מפלסטיק, סיליקון ופלדת אל חלד והוא הולך להפוך את העבודה המשרדית לנוחה במיוחד. מחיר: 9.99 דולר באתר.

(מאת: ליהי שורש)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לשדך את הדפים בכל נקודה אפשרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השדכן שיהדק את ערימת הדפים במרכז ללא מאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימי החורף שאינם רבים פה כבר עברו, אבל כשיוצאים לטייל וישנים בלילה באוהל במדבר או נוסעים לחו"ל וחושבים ששם הטמפרטורות הן ממש כמו פה, מתחילים לנשוף לתוך הידיים ולנסות להתחמם. קבוצת המעצבים Stylepie מהונג קונג, שמשלבים עיצוב לוהט ופרקטיקה יומיומית לקחו את עוגיית המקרון הצרפתית והפכו אותה למקור חום. המקרון, עטוף באלומיניום בצבעים עזים של העוגיה המוכרת. הוא מגיע עם סוללה פנימית היכול גם לשמש כסוללת גיבוי בעת הצורך. כדי להפעילו יש לנשוף לחור קטנטן שבעוגייה בשעה ששמחזיקים אותה בין הידיים והיא כבר תשאיר אתכם חמימים בצורה הכי אקולוגית וחסכונית שיש. מחיר 26.98 דולר (משלוח חינם) להשיג באתר.

(מאת: רוני קדר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמם את כפות הידיים בצורה מתוקה - המקרונים של Stylepie היפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הורים וילדים שימו לב: משאית האוכל הראשונה לילדים יוצאת לדרך. המוצר החדש מבית ' Fred & Friends '-סטודיו אמריקאי המתמחה בעיצוב מוצרים משעשעים לסביבת המטבח והשולחן הביתי. הפעם הוא מצרף אל מדף הגאדג'טים את 'Taco Truck'- משאית בגרסת המיניאטורה על גלגלים, שמתרגמת את מיזם ה'פוד-טראקס' הקולינרי לאקססורי לוהט, צבעוני, משמח וידידותי במיוחד לסרבני הפודי'ס הקטנים.

על העיצוב חתום Carl Mitsch שמציע ערכת מתנה מקורית ושימושית, שניתן להגיש בתוכה טאקוס או טורטיות ויכולה לשמש גם כמחזיק מפיות ססגוני או כאלטרנטיבת אירוח ודקורציה לשולחן החג. המארז כולל 2 משאיות פלסטיק בצבע אדום סלסה וירוק גוואקמאלי, עמידות, בטוחות ומתאימות לשימוש במיקרוגל ובמדיח. מחיר: 12 דולר (לא כולל משלוח), באמזון.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה תעודדו את הילד לאכול - משאיות טאקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פה גדול .../מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully