וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה מגיעה לתל אביב עם קולקציה חדשה

קולקציית PS של איקאה המושקת אחת ל-4 שנים מוקדשת הפעם לדירות קטנות וצורות חיים דינאמיות. העובדה שבתל אביב אין סניף של ענקית הריהוט לא מנעה ממנה לככב בקמפיין העולמי לקולקציה

יח"צ - חד פעמי

כבכל ארבע שנים איקאה משיקה קולקציה ייחודית שנקראת PS (postscript). מדובר בפריטים שנעשים במהדורה מוגבלת ומעוצבים על ידי מעצבים צעירים, שאינם נמנים על הצוות הקבוע של הענקית השבדית. לפני שמונה שנים PS הוקדשה לילדים, ארבע שנים לאחר מכן פרטי הקולקציה האמורה נעשו בהשראת סיפורי מסורת שבדית והפעם, היא מכוונת לבתים קטנים, עירוניים, כאלה שמתאימים לכל חלל, דינאמיים וניידים. לא תמצאו בקולקציה החדשה מיטות או ספות, אם כי גופי תאורה, ארוניות בצורות מתוחכמות, קולבים, עמדות עבודה, ספסלים ושולחנות עם תאי אחסון מפתיעים, לצד מגוון אקססוריז נלווים. מן הראוי לציין כי מלבד הבולטות של הפריטים בקולקציה מסוג PS, בשנים עברו הם תומחרו במחירים יקרים יותר משאר המוצרים בחנות לאותה קטגוריה. בחברה עיגנו את הסיבה לכך בחומרי גלם איכותיים שמהם מורכבים הפריטים. כך או אחרת, הבשורה המשמחת השנה היא שעלותם של החדשים דווקא מוזלת לעומת השנים הקודמות.

14 מעצבים צעירים בשנות ה- 20 לחייהם מכל רחבי העולם הם האחראים לעיצוב הקולקציה החדשה. (מעצב ישראלי אגב, לא נמצא ברשימה). התנועה המתמדת שמאפיינת את חייהם של חתך גילאים זה, באה לידי ביטוי בפריטים המותאמים לבתים דינאמיים, המוכנים למצבים וצרכים משתנים. מטרתה העיקרית של הקולקציה הספציפית הינה שימוש מרבי ולא שגרתי בחלל הבית. כך, גם במעבר דירה יהיה פשוט לנייד אותם ולהתאימם לחלל אחר, בעיצוב שונה כשהם ישתלבו במציאות החדשה בכל מקום ובכל זמן.

הקולקציה הראשונית כללה 150 פריטים. הם הוצגו בפני סטודנטים לעיצוב בקופנהאגן שהוזמנו לתת משוב ולהתנסות במוצרים. אחרי סינון מקפיד נותרו 50 הפריטים המנצחים שענו על צרכי הצעירים. (לפני ארבע שנים ה-PS כללה 65 פריטים).

להמחשת הקולקציה ככזו שמאפשרת אורח חיים חופשי, איקאה יצאה לסיור בינלאומי. הסיור מתעד את החוויה בסרטון דוקומנטרי המציג 8 ערים שונות וביניהן, מככבת גם תל אביב, על אף שלרשת השבדית אין נציגות בעיר התוססת. בסרטון נראים צעירים נודדים ממקום למקום בתדירות גבוהה, הנושאים איתם פריטים מהקולקציה החדשה באוטובוסים, רכבות, אופניים, קטנועים ומעבורות.

מחירים לדוגמה: מנורת תקרה נפתחת 295 שקלים; שטיח 100% צמר 595 שקלים; שולחן עץ אורן 995 שקלים; מכתבה 1,245 שקלים; ארון פינתי 545 שקלים.

הקולקציה תגיע לישראל ב-1 באפריל ותימכר בשלוש חנויות הרשת (נתניה, ראשון לציון וקריית אתא).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן תאי אחסון המורכב ארבעה מגשים הנערמים אחד על השני, 495 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבה עשויה פורניר וליבנה בגימור לכה שקופה, 1,245 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטיח סיבים קצרים עשוי 100% פוליפרופלילן 595 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנורת תקרה נפתחת, 295 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנורה שנפתחת במשיכת חוט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארון פינתי, 459 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית PS  במהדורה מוגבלת של איקאה 2014. איקאה,
שולחן עץ אורן מלא עם מגירת פלדה, 695 שקלים/איקאה
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully