וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה מהסרטים: אייר ניו זילנד משיקה מטוס מעוצב בהשראת הסרט "ההוביט"

חברת התעופה של הארץ התיכונה ממריאה גבוה עם מטוס חדש ובו תמונות גמדים באורך 73 מ', גרביים מחממים בעיצוב כפות רגליים שעירות וסרטון בטיחות מרתק שגרף כ-9 מיליון צפיות

מטוס ניוזילנד איירליינס עוצב בהשראת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012). Neil Hall, רויטרס
עבודת גרפיקה הגדולה ביותר שנעשתה על גבי מטוסים/רויטרס, Neil Hall

טרפת הפנטזיות של פיטר ג'קסון (במאי סרטי הטרילוגיה "שר הטבעות"), צפויה להמשיך ולסחוף אחריה מיליוני אוהדים גם בטרילוגיית ההוביטים החדשה. ממלכת הגמדים האבודה אשר נכבשה על ידי סמוג הדרקון תצא בשלוש טרילוגיות. הראשון בסדרה "מסע בלתי צפוי" יוקרן מאמצע דצמבר הקרוב וסביר להניח שילווה ברעש וצלצולים, ביקורות, פרודיות ועוד. כחלק מההילולה שעוטפת סרטים מושקעים ומורכבים מסוג זה התורמים בין היתר לקידומו, הוחלט בחברת התעופה "אייר ניו זילנד" למנף את עובדת לוקיישן הצילומים במדינת הקיווי (עוף) באמצעות עיצוב מטוס שיקדם אף הוא את מכירות הסרט החדש. לא שמישהו ב"וורנרס ברודרס" חושש מאי מכירת כרטיסים חלילה, אך חברת התעופה המקומית של ה"ארץ התיכונה" היא שתפסה מרצונה את היוזמה והרימה את הכפפה.

מטוס ניוזילנד איירליינס עוצב בהשראת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012). Neil Hall, רויטרס
הדיילות יחלקו מוצרים בהשראת הסרט ביניהם גם כיסויי עיניים מעוטרים/רויטרס, Neil Hall
מטוס ניוזילנד איירליינס עוצב בהשראת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012). Neil Hall, רויטרס
הנוסעים יהנו מגרביים מחממים ושעירים/רויטרס, Neil Hall

מטוס בואינג מסוג 777-300 שעיצובו החדש נשמר תחת מעטה מוקפד של סודיות, הוצג לראשונה ב- 24 בנובמבר. על חזיתו של המטוס הענק מתנוססות גרסאות מוגדלות של דמויות ההוביטים הקטנטנים מתוך הסרט החדש, ומתפרסות לאורך 73 מ'. חברת התעופה מוסרת לערוצי התקשרות כי מדובר בעבודת גרפיקה הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם על מטוסים ונמשכה כ- 400 שעות. העיצוב החדש בא לידי ביטוי גם בפריטים החביבים שמחולקים לנוסעים במהלך הטיסה כגון גרביים מחממים שעוצבו ככפות רגליים שעירות בדומה לרגלי ההוביטים, ובהתאמה להם גם כיסויי עיניים.

סרטון הבטיחות של הטיסה הינו חלק בלתי נפרד מהתפאורה ורבים אף יגרסו כי מדובר בגולת הכותרת של החוויה המעופפת. הוא נעשה בשיתוף יוצרי הסרט ובו מככבות כל הדמויות הדמיוניות כשהן בעצמן על הטיסה ביניהן הופעת אורח של סר ג'קסון בכבודו ובעצמו. בסרטון זה מפורטות כל הוראות הבטיחות במדויק בצורה משעשעת ומרתקת וסביר להניח שאף נוסע לא ימצמץ אף לא לרגע במהלך ההדרכה לחבישת מסיכת החירום או התעטפות בחליפת ההצלה. הסרטון שעלה לרשת על ידי "אייר ניוזילנד" בסוף אוקטובר זכה לצפיות רבות והוא עומד עתה על למעלה מ- 9 מיליון.

צפו בסרטון הבטיחות שמוקרן בטיסה

"לטווח הקצר, יוצרי הסרט יהיו המורווחים הגדולים מעיצובו החדש של המטוס" מסר הנרי הרטוולט אנליסט בחברת התעופה. "לטווח הארוך, מדובר בשיווק שנועד לסייע להגברת הביקורים בניו זילנד שלא מושכת למחוזותיה תיירות רבה וישנה רתיעה מהטיסה הארוכה והיקרה הזו, אך מעריצי הסרט עשויים לעודד ולהגביר את השימוש בקו האווירי". רוב פייפ, מנכ"ל אייר ניו זילנד הוסיף בראיון שנערך עימו ב- Onenews "זוהי חברת תעופה קטנה ואנו צריכים לעבוד קשה כדי למשוך את התיירים לכאן". בשלב ראשון, קו מטוס ההוביטים יטוס מאוקלנד ללוס אנג'לס בארצות הברית וללונדון באנגליה.

צפו בהשקה החגיגית של המטוס

מטוס ניוזילנד איירליינס עוצב בהשראת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012). Neil Hall, רויטרס
ירחף בפרימיירה של הסרט בווילנגטון 300 מ' מעל ראשי האוהדים/רויטרס, Neil Hall

מחר ה-28 בנובמבר, יפרש בוולינגטון שטיח אדום וארוך במיוחד לכבוד הקרנת הבכורה העולמית של הסרט החדש. גם המטוס המעוצב ייתן את הפרימיירה שלו במפלס העליון כשהוא צפוי לטוס בגובה של 300 מ' מעל ראשם של כ- 100 אלף אוהדים מושבעים של הרפתקאות הפנטזיה הבדיונית. קדחת ההוביטים לא פסחה על העיר עצמה וברחבי הבירה הניו זילנדית פוזרו פסלי ענק של דמויות מפתח מטרילוגיות "שר הטבעות" כגון, גנדלף הקוסם וגולום פעור העיניים. האוהדים הישראלים יאלצו להמתין עד ה- 13 בדצמבר להקרנת הבכורה והמבטיחה בארץ ולוותר לעת עתה על מחזה המטוס המרחף מעל.

מטוס ניוזילנד איירליינס עוצב בהשראת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012). Neil Hall, רויטרס
הגמדים שיעודדו את התיירות בניו זילנד המרוחקת/רויטרס, Neil Hall

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully