וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחובות שלנו: הצירים העירוניים של חנויות העיצוב

5 רחובות לוהטים לעיצוב הבית עם היצע עצום ומגוון של מחירים - מרחוב לגופי תאורה, דרך מוצרים לחדר הרחצה, שטיחים, רהיטים וכלה במדרחוב בדים ובו גם עיצובים בינלאומיים

כל מי שבונה, משפץ או סתם נח עליו המוד לרענן ולעצב מחדש את משכנו המיושן, ער לעובדה כי מדובר במשימה מייגעת. זה מתחיל בבניית הקונספט הראשוני עם האדריכל, המעצב או הסטייליסט, ממשיך בכיתות רגליים אחר הפריטים המבוקשים בחנויות לעיצוב הבית (שמפוזרות ברחבי הארץ) ומסתיים במקרים רבים, במפלס עצבים גבוה, בעיקר בימי החמסין. מרכזי העיצוב הגדולים והממוזגים שמרכזים תחת קורת גג אחת עשרות חנויות לריהוט ואבזור הבית, אמנם החלו להיפתח בזה אחר זה בקצב מואץ, אך ברוב המקרים החנויות שנמצאות שם שייכות לרשתות, ואילו החנויות הבודדות - מבודדות. עד לפני מספר שנים, נאלצנו לרוץ ממקום למקום בחיפוש אחר מיטה או גוף תאורה. במקרה הטוב, נדדנו לקצה השני של העיר ובמקרים פחות סימפטיים היה צורך להתניע את הרכב ולהרחיק מחוץ לעיר בחיפוש אחר המוצר המבוקש, רק משום שלא היו אזורים שריכזו חנויות לפי היצע דומה. הבשורה המשמחת היא שלא עוד. לאחרונה ישנה תחושה שמישהו לקח לתשומת ליבו את הטרטור שנוצר סביב תכנון ועיצוב סביבת המגורים, ואט אט מתגלים רחובות שלמים שמציעים עשרות חנויות המחולקות על פי נושאים ומוצרים. לא מצא חן בעיניכם השטיח שראיתם בחנות אחת? כנסו לחנות הסמוכה ולזו שאחריה. בסוף השופינג הממוקד מטרה מסוג זה, אין סיכוי שתחזרו הביתה בידיים ריקות. לא רק שמדובר בנוחות ובהיצע גדול ונגיש, אפשרויות המיקוח גדולות יותר מהרגיל וסקלת המחירים מגוונת במיוחד. אם תרצו - איש איש וכיסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות "חזי בנק" החולשת על 3,500 מ"ר במכז העיצוב דיזיין סנטר שברחוב הלח"י 2, בני ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחצו על הנעצים לכתובות החנויות

כל מה שצריך לחדר רחצה מושלם ברחוב הלח"י בבני ברק

רחוב הלח"י השוכן על גבול בני ברק רמת גן (סמוך לקניון איילון) הפך בשנה האחרונה למעצמת כלים סניטריים שמציע כל מה שצריך לחדר רחצה מושלם החל מברזים, טושים, כיורים, אסלות, דרך אמבטיות פרי סנטדניג, ג'קוזים, סאונות ועוד. אחד מאבני הדרך של הרחוב הוא ללא ספק מרכז העיצוב "דיזיין סנטר" שהיווה לסנונית הראשונה ברחוב ופתח את שעריו לפני 15 שנה, עת היה אזור מוזנח של מוסכים וממגורות. "לימים, עשרות חנויות ומותגים פתחו ברחוב את חנויות הדגל שלהם ונוצרה שפה עיצובית שחייבה את כולם להיות שם ולהשקיע בעיצוב חנויות קונספט שיעמדו בקו אחד עם השאר", מציינת לילאנה מור, מנכלי"ת דיזיין סנטר. "התחרות והמגוון יצרו עניין רב בקרב הציבור להגיע אל הרחוב, כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו לפי סגנונו ותקציבו". אחת מחברות הסניטריה ששוכנות בדיזיין סנטר הינה "חזי בנק" שחולשת על 3,500 מ"ר ומציעה את מיטב המותגים בתחום, כמו גם נחשבת למבשרת ומחדשת ללקוחות המאותגרים. מחוץ למתחם נפתחה בחודש האחרון חנות הדגל של "אלוני" אשר נטשה את מתחם שפיים לצורך העניין. החנות החדשה משתרעת על 1,400 מ"ר ובה פתרונות לריצוף, חיפוי ועיצוב חדר הרחצה. בהמשך הרחוב שוכנת חנות "זהבי עצמון" בתוך ממגורה ששופצה ועוצבה מחדש. למעוניינים בפריטים שכמעט ואין לאף אחד יוכלו לקפוץ ל"איל באניו" חנות הבוטיק, שנמצאת ממש ממול ומציעה מוצרי סניטריה שנראים כמו רהיטים דקורטיביים. במספרים הגבוהים של הרחוב לטובת מיטיבי הלכת, שוכנים "נגב" ו"מודי" שמציעים אף הם מותגים בינלאומיים בתחום. מן הראוי לציין כי הלקוחות שמגיעים לחנויות השונות יכולים ליהנות משפע של מקומות חנייה שיועדו עבורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלוני" נטשו את מתחם שפיים ופתחו חנות דגל בלח"י 3, בני ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופי תאורה מיובאים וכאלה שמיוצרים בארץ ב"דורי קמחי", קיבוץ גלויות 32, תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברחוב הכי מואר בדרום העיר יש ייצוג של רשת "מחסני תאורה", קיבוץ גלויות 45, תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגדילו והקטינו את המפה בעזרת החיצים

מנורות עומדות, תלויות, דקורטיביות או טכניות בקיבוץ גלויות בתל אביב

רחוב קיבוץ גלויות אשר בדרום תל אביב היה ידוע בשנות ה- 80 כאתר היצרנים והנגרים. שתי חנויות תאורה ראשונות שהתמקמו בו "דורי קמחי" ו"אלקבס" (שהיו גם יצרניות), סללו את הדרך לחנויות הבאות ומאז הפך לרחוב מואר יותר. "כל יום אני שומע שרוצים לפתוח פה חנות נוספות של גופי תאורה" מציין דורי קמחי מבעלי החברה שקרויה על שמו, אשר חנותו היא בין הגדולות ברחוב ומשתרעת על 2,400 מ"ר. "זה לא נחשב שטח גדול. אנחנו מייבאים ומייצרים ויש גם גופי תאורה גדולים שמצריכים אולם תצוגה תואם". בהמשך הרחוב אפשר למצוא נציגות לרשת החנויות "מחסני תאורה" שהגיעה לאזור לפני כארבע שנים. לצידה, חנויות קטנות נוספות ביניהן, "לוגו", "לסרי" ו"איגלו". יתרון גדול של הרחוב הוא עובדת היצע החנויות מציעות פריטים דומים וכאן נושא המחיר יכול לשחק תפקיד מכריע. החיסרון לעומת זאת, הוא עניין החנייה. מאחר ומדובר ברחוב ראשי לרוב החנויות אין שירות חנייה ללקוחות והחניון העירוני הקרוב לאזור נמצא ברחוב שלבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מותגי על כמו "מיסוני הום" ו"קנזו" אפשר למצוא בדרום העיר, "רנבי הום קוטור", נחלת בנימין 139, תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקמו את עצמכם בשטח וגררו את המפה

מבדים מעשרות שקלים ועד אלפים בנחלת בנימין בתל אביב

עשרות חנויות הבדים שהתווספו להן בזו אחר זו במדרחוב שבנחלת בנימין בתל אביב אחראיות לכינויו "רחוב הבדים", גם בפי אלו שבסך הכל באו לנשנש המבורגר במסעדה הסמוכה ולא בהכרח חיפשו לרפד את הספה. מרבית החנויות מציעות בדים זהים לרבות צבעים, טקסטורות וחומרים, כמו גם רמת המחירים שאינם מוגדרים כיקרים. בין עשרות החנויות שבאמצעותן ניתן לרפד מחדש את הכורסה שהתיישנה או לתפור וילונות, מפות ואפילו מצעים למשקיענים, נמנות "נייס בדים", "גולדשטיין", "קשי טקסטיל" ו"דנדו" ששוכנות במספרים הנמוכים של הרחוב. ככל שמטפסים גבוה, לצדו השני של נחלת בנימין, גם רמת המחירים עולה ובהתאמה איכות החומרים. כך לדוגמה בחנות הבוטיק "רנבי הום קוטור" מציעים מבחר של בדים ומוצרי טקסטיל (כריות, מצעים וכו') של מיטב המותגים כגון "מיסוני הום", "קנזו" ו"פברז'ה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטיחי בוטיק ב"כרמל שטיחים ופרקטים" ברחוב המרבדים - בן גוריון 7, רמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקו בחיצים ושוטטו בין הרחובות

פעם זה היה מודיעין היום רחוב של שטיחים - בן גוריון ברמת גן

אמנם נהוג לחשוב כי במדינות קרות ישנו צורך גדול יותר בשטיחים לעומת מדינות חמות, אך למרות זאת בישראל תעשיית המרבדים משגשגת. עובדה זו נובעת לא מעט בשל ייצור ועיצוב שטיחים מחומרים קלילים, שאינם מכבידים או מחממים את החלל כדוגמת שטיחי צמר מאסיביים. אחת מהעובדות שמוכיחות את פריחתו של תחום השטיחים הינה כמות החנויות שמרוכזות ברחוב בן גוריון ברמת גן. "לפני 40 שנה נפתחה החנות הראשונה של רשת שטיחי כרמל ברחוב שנקרא אז מודיעין", מציין רותם גוזלי סמנכ"ל שיווק ברשת כרמל שטיחים, שעם השנים החלה לספק גם פרקטים. "סוחרים רבים זיהו את הפוטנציאל ופתחו גם הם חנויות מתמחות, מה שהפך את הרחוב בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל בכל מה שקשור לתחום". החנות האמורה נחשבת לאחת החנויות הגדולות בבן גוריון. היא מציעה מגוון של קולקציות מתחלפות וחידושים בשטח של 600 מ"ר, בזמן ששטחן הממוצע של שאר החנויות נאמד על 300 מ"ר ביניהן, "שטיחי איתמר", "צמר שטיחים יפים", "שטיחי אלפא", ו"עדן שטיחים". כמו ברחובות ראשיים, גם כאן עניין החנייה הוא נושא רגיש. ישנן חנויות בודדות שמחזיקות במספר מקומות חנייה לנוחות לקוחותיהן והאחרים, נאלצים לשלם כמה שקלים בחניונים עירוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צמר שטיחים יפים" , בן גוריון 10, רמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אליתה ליוינג" נהנים מהשכנה השוודית ומתנאים עירוניים נוחים, גיבורי ישראל 6, נתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזיזו את המפה והקליקו לקבלת כתובת מדויקת של החנויות

שכנים של השוודית - רחוב גיבורי ישראל בנתניה

מה שהפך את רחוב גיבורי ישראל לרחוב הרהיטים באופן רשמי היא דווקא גיבורת שוודיה. מן הראוי לציין כי עד הגעתה של איקאה לשכונה לפני כ- 12 שנה, האזור דשדש ולקוחות רבים לא טרחו להרחיק עד לאזור התעשייה הצפוני כדי לרכוש פינת אוכל או חדר שינה. הענקית הכחולה הצליחה לגרור עשרות חנויות שנהנות מקרבתה, גם בזמן היעדרותה לשנה בעקבות השריפה הגדולה שכילתה אותה ב- 2011. הלקוחות שכבר מגיעים לאזור במטרה לרהט את הבית קומפלט (ולא בהכרח אלו שמבקרים לצורך נרות וכוסות) מעדיפים לעשות סיבוב מקיף גם אצל השכנים."הרחוב מצליח בזכות תמהיל העסקים המגוון שבו וגם תרומתה של עריית נתניה אשר השכילה לטפח את אזור התעשייה מבחינה סביבתית והפכה אותו לכזה שנעים להסתובב בו" מציין יגאל סייג, מנכ"ל רשת הרהיטים "אליתה ליוינג" שגם לה נציגות באזור בחנות החולשת על 800 מ"ר. בנוסף לעשרות החברות שתקעו יתד נמנות "ניקולטי", "שמרת הזורע", "שאטו דאק'ס" ו"דיור אינטיורס" (שום מילה על קיקה ז"ל)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת מחברות הרהיטים הותיקות "שמרת הזורע", גיבורי ישראל 5, נתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully