וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה זה מחזה מחמיר לב, אך עם זאת, יפה אסתטית

אודי שרבני

13.8.2010 / 9:40

בחורה אובססיבית מנסה לחיות בביתה המדויק ולומר בו מילים מדויקות בזמן עבר. אודי שרבני לא מוצא טעויות

ניתן יהיה לדבר בסלון ביתה רק בזמן עבר. השולחן יוצב בדיוק על פינות משבצות הרצפה. רצפת הדירה שלה תהיה עשויה ממשבצות שחורות ולבנות. זה יהיה חתוך בדיוק כשזה יגיע לקירות. זה יהיה חתוך רק בצבע הלבן. רק עם סיומה של המשבצת, רק עם סיומו של הצבע הלבן. שטח שלם, אם כן.
יהיה רק שולחן אחד, עגול. רגליו – ובגללם הזמינה דווקא אותו – ירדו בצורה ישרה. רק שטחו העליון עגול, ואילו רגליו ישרות. היא תעמיד אותן על החיבור שבין הלבן והשחור של מרצפותיה. היא תעמוד על כך כל יום. הוא יעמוד על כך.

יהיה לה גובלן, הוא יהיה ממול הכניסה. הוא יוסת בקו אלכסוני – ימינה לאלה הנכנסים, שמאלה לדמות שבגובלן - על הקיר, והסיבה לכך תהיה עיניה של הדמות שבגובלן. זו שארגה אותו, התבקשה על ידה שתהיה לדמות עין אחת נטויה הצידה, וזאת כדי שהגובלן יוצב באלכסון.

מגירה אחת תהיה פתוחה במקצת. זו תמיד תהיה המגירה השניה מלמעלה. יהיו שם מזכרות מאותו יום בו ביקשה מבעל המקצוע מגירה אחת – שניה מלמעלה – שתיתקע באמצע הדרך. המזכרות יהיו: אבן כתומה של רחוב הולנדי, מסטיק – עדיין קשיח - שנמצא על מדרכה אחרת, חוט תפירה בצבע סגול (כזה שישארו עליו חוטים בודדים, נאחזים בקרטון שכבר יהיה אפשר לראות כמעט את כולו), עיפרון שיאכל בקצהו האחד ויישאר קהה בצידו האחר.
בביתה יישבו כמה אנשים במעגל, מטרתם תהיה לטכס עצה. כולם יהיו חמורי סבר. הירכיים שלה לא יהיו יפות בעיני אחד מהם. בכל ערב היא תמלא אמבט חם ותניח שם מילים עתידיות, כתובות על פתקים. הפתקים יונחו על קרש חיתוך מפלסטיק. ככל שהיא תוסיף מילים עתידיות, הקרש ישקע ואיתו הפתקים.
הפתקים יהיו: "ניתן", "יהיה", "לדבר", "בסלון", "ביתה", "רק", "בזמן", "עבר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיכון בו היא תגור יהיה בנוי בצורת ח'. תהיה שם אפשרות מילוט אחת ויחידה. וגן משחקים על רחבת חול מלבנית, כשמסגרתו תהיה נקייה מכל שאריות; לא יהיו עליו גרגרי חול. הפרדה מוחלטת. נדנדה אחת תוצב שם באלכסון, בדיוק בשלב בו היא חוזרת מתנופתה. קרוסלה תהיה מטושטשת באופן תמידי, ללא יכולת לעלות עליה, ומגלשה שמכוונת למעלה.

האנשים שישבו בביתה בריכוז מתמיד, יחשבו על הדרך הטובה ביותר לטיכוס העצה. לעולם לא תהיה להם את הבעיה עצמה, אלא רק את העצה. ומשם, באמצע, הם יתקעו בטיכוסה שלעולם לא תגיע לסיומה. בהישמע האות, ובזמן עבר ("בעוד חמש דקות היה לכם הוראה") יצאו כולם מבתיהם בריצה - גם שאר האנשים שבשיכון - וימחצו בפתח האות ח'.
יהיה זה מחזה מחמיר לב, אך עם זאת, יפה אסתטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully